Mitt mål på Knutan var att komma under 1,12, och jag nådde 1,11.8 som bäst. Nöjd med andra ord. Lägger man ihop mina bästa splittider så blir det 1,09.7, så det blir till att fokusera mer nästa gång...
/Anders Z
Jag loggade 1.08.98 under heat 2 med PCSR 29 Maj. Varvrekordet i 8A sedan 2007 är 1.09.993, så det är lite synd att min tid inte räknas i och med att banans tidtagning inte funkade.
maxcarlsson wrote:Jag loggade 1.08.98 under heat 2 med PCSR 29 Maj. Varvrekordet i 8A sedan 2007 är 1.09.993, så det är lite synd att min tid inte räknas i och med att banans tidtagning inte funkade.
maxcarlsson wrote:Jag loggade 1.08.98 under heat 2 med PCSR 29 Maj. Varvrekordet i 8A sedan 2007 är 1.09.993, så det är lite synd att min tid inte räknas i och med att banans tidtagning inte funkade.
Jag är nöjd med tiden i alla fall.
funkade det inte med att skicka loggen ?
För att räknas som varvrekord så måste officiell tidtagning användas.
Ruskigt snabbt kört Max, du får sikta på att ta varvrekordet på knutan nästa år.
Vi(klubben) håller på att undersöka möjligheten att köpa en egen "slinga" som registrerar transponder passeringar så vi slipper liknande problem i framtiden. Slingan på Knutan var helt kass.
Cédric wrote:funkade det inte med att skicka loggen ?
För att räknas som varvrekord så måste officiell tidtagning användas.
Ruskigt snabbt kört Max, du får sikta på att ta varvrekordet på knutan nästa år.
Vi(klubben) håller på att undersöka möjligheten att köpa en egen "slinga" som registrerar transponder passeringar så vi slipper liknande problem i framtiden. Slingan på Knutan var helt kass.
Det var väl rätt förståeligt att tiden måste tas med seriens egna tidtagning.
Är rätt nöjd, bara tiondelar ifrån varvrekord för Roadsport C!
Ja, det var väldigt snabbt. Dessutom är det faktiskt så att du har säkert en sekund till att att kapa rätt enkelt bara genom att få några varv till innanför västen, det är mkt knep och knåp på Knutan som kostar tid om man inte känner till dom.
Jag satt i hjullastaren på "innerplan" i Lito när ni körde andra rejset. Jag satt och hoppade av frustration att jag inte kunde berätta hur du skulle köra i bäckenkurvan för att sen enkelt segla om i slutet av rakan mha ditt effektövertag!
Din körning i Lito var mkt imponerande, jag har aldrig sett en 9x4 knappa in på en MX-5 i Lito på det sättet förr!
Pär Hylander
_______________________________
Buskör för lite
Tack tack, ja, jag sitter och hoppar själv när jag tänker på det. Jag fokuserade för mycket på att "störa" honom istf min körning - fick dååliga utgångar varje varv istället. Men men, nästa år...