Hej!
jag förstår inte riktigt problematiken med för mycket effekt, man trampar väl inte alltid gasen i botten överallt! eller
Ett tips är att mappa laddtrycket mot spjälläget så blir det ganska följsamt, jag har det på min bil, nu är den förstås inte lika stark som din bil men jag tycker inte att den är svårhanterlig, förutom kanske i regn då
Nu står den mest och vilar i garage men ändå
Annars kanske man kan progammera in en antispinnfunktion och lägga sig på 10% slip för max accelration
931 -81 20V turbo. Restomod. Reggad och klar.
-
- Turbo-Poster
- Posts: 903
- Joined: 2004-04-12 13:10:49
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Stockholm Nacka
- Contact:
- balansaxel
- Turbo-Poster
- Posts: 779
- Joined: 2004-03-30 05:59:49
- Bilmodell: 931 -81 20V turbo
- Årsmodell: 1981
- Location: Sundsvall
- Contact:
Re: 931 -81 20V turbo. Restomod. Reggad och klar.
hmm, finns det flera lägen på gaspedalen..?
Får testa det först
Får testa det först
931 Gts replika 20V turbo -81 Restomod
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 17&t=30523" onclick="window.open(this.href);return false;
PCS 13999
/Magnus
http://www.944sverige.com/forum/viewtop ... 17&t=30523" onclick="window.open(this.href);return false;
PCS 13999
/Magnus
-
- Turbo-Poster
- Posts: 903
- Joined: 2004-04-12 13:10:49
- Bilmodell: Saknar en Porsche
- Location: Stockholm Nacka
- Contact:
Re: 931 -81 20V turbo. Restomod. Reggad och klar.
balansaxel wrote:hmm, finns det flera lägen på gaspedalen..?
Får testa det först
Who is online
Users browsing this forum: No registered users