StefanQ wrote:0280 155 968 är det du skall ha
![thumbs up :d=:](./images/smilies/biggthumpup.gif)
StefanQ wrote:0280 155 968 är det du skall ha
928 motorsports i USA har utvecklat sin kompressorsats i samma riktning som jag gjort. Dubbelsidig rem och nytt motorstyrsystem. Hittade ett Dyon test på deras sats. se bildStefanQ wrote:Jag vet inte om jag är det, om du fått problem med för lite bränsle så kanske det är på gränsen för mig med. Vad tror du att du hade i motorn ungefär? 291 rwhp ger minst 330 hk i motorn va? Då borde dom kanske funka för mina 300hk som jag siktar på.
Vad säger dom du köpte kitet om att spridarna dom specat inte räcker?
Tror att 0280 155 968 är det du skall ha. Även kallade green giants. Tydligen en poppis spridare när man etanolkonverterar turbobilar. Sitter normalt på Volvo R modeller.
Hoppa det blir inom 14 dagar. Väntar på besked från Sandén när han kan byta packning. Förhoppningsvis kan jag samma dag som jag hämtar bilen hos Sandén åka till Civinco för att byta spridare och mappa bilen.StefanQ wrote:Ja det var onekligen mer hästar än vad jag kommer att nå. Var det med samma spridare som du har eller med andra?
Man kan nog också ana att även en kompressormotor kan få användning av vassare kammar, tappar andan rejält på slutet...
Vet du vad 110 amerikanska oktan är i europeiska? Borde vara ganska mkt då jag har för mig att deras 91 oktan är som vår 95.
Men då är jag nog intresserad, men frågan är om du kan släppa dem nu?
Man kan se tusenlapparna flyga iväg.StefanQ wrote:Värre kammar och 7000 varv sååå......400hk...
Turbostakar sitter i motorn.gurra wrote:Kul, grattis! Har du turbostakar i motorn nu?
Users browsing this forum: No registered users