Tabell för säkringarna på 944 -83 ??

Teknik & Trim forum för 924, 944, 968 och 928
Post Reply
Message
Author
User avatar
FekZen
Turbo-Poster
Posts: 801
Joined: 2004-03-29 16:29:59
Bilmodell: P987 Boxster, 330i cab
Årsmodell: Vet ej
Location: Sthlm
Contact:

Tabell för säkringarna på 944 -83 ??

#1 Post by FekZen »

Någon som har tabell för vilka säkringar som är till vad på 944-83? Jag ska stoppa i larm och känner att det kan behövas.

// FekZen.
FULL fart spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Trimchip, E85 chip mm.

nippe
S-Poster
Posts: 52
Joined: 2004-03-29 19:33:44
Bilmodell: Saknar en Porsche
Contact:

#2 Post by nippe »

Tjena,
tror jag har det i min "bruksanvisning"...kör en 82:a, tycker att det bör inte skilja sig. Jag ska kolla upp det under dagen så kanske jag kunde scannat om min scanner behagar fungera, vilket inte alltid är säkert :lol:
Hur går det med chippandet :?:

Mvh//Nippe
944- 82
Zweischichts-diamantsilber

Audi TT 1.8T -99 (till salu)

User avatar
FekZen
Turbo-Poster
Posts: 801
Joined: 2004-03-29 16:29:59
Bilmodell: P987 Boxster, 330i cab
Årsmodell: Vet ej
Location: Sthlm
Contact:

#3 Post by FekZen »

nippe wrote:Tjena,
tror jag har det i min "bruksanvisning"...kör en 82:a, tycker att det bör inte skilja sig. Jag ska kolla upp det under dagen så kanske jag kunde scannat om min scanner behagar fungera, vilket inte alltid är säkert :lol:
Hur går det med chippandet :?:

Mvh//Nippe
Låter bra det :)

Chippandet går bra! testkörde precis lite, och den känns faktiskt mkt piggare! Dock håller vi på att klura på WOT (full-last tabell) Så lite kvar är det... men svårt att mäta osv! Men känns mycket piggare, speciellt då man ligger på låga varv när det förut inte hände nånting alls när man tryckte på gasen, där kändes den mycket piggare.

Återkommer ang det när jag testat lite mer, ska även uppdatera tråden om det, men just nu är det massor med annat som ska göras oxå.

// FekZen.
FULL fart spar tid!
www.fekzen.se - Mjukvarudesign av originalmonterade styrsystem. Trimchip, E85 chip mm.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users