Underkategorier

Förslag på förändringar och funktioner.
Post Reply
Message
Author
Tomcat1
Carrera-Poster
Posts: 324
Joined: 2012-06-04 13:00:59
Bilmodell: 944 Grey
Årsmodell: 1983
Contact:

Underkategorier

#1 Post by Tomcat1 »

Hej. Förslår för er ett förslag att ha underkategorier till "Teknik"-tråden. Man skulle även kunna ha det för alla rubrikerna på forumet, säljes, allmänt, träffar etc. Men mest vill jag ha det för teknik rubriken.

Tänk precis som bilen är uppbyggd, motor, interiör, avgas, bromsar etc. Vill jag som forumsmedlem hitta en fråga om vattenpumpen som exempel. Då vore det smidigt att gå till kategori Teknik>Motor och bläddra där.

Då slipper jag gå igenom en massa andra trådar som inte handlar om det som jag söker.

Det skulle bli ett mera ordningssamt forum över trådarna till vilket ämne som de tillhör.

:#cheers: förslag.

MVH Matte
944 83a - Gasa-på-bilen
w203cdi Snålvargen(0,45/110kmh)

User avatar
Erol
Moderator
Posts: 4332
Joined: 2005-12-20 14:11:36
Bilmodell: 951 Snart körbar
Årsmodell: 1986
Location: Eskilstuna
Contact:

Sv: Underkategorier

#2 Post by Erol »

Efter som sökfunktionen gör sitt jobb väl och mängden med nyskapade trådar hålls ganska så moderat. Har vi valt att inte dela upp forumet i fler kategorier än vad vi redan har.

Med fler underkategorier skulle det bli ännu mer svårläst, då många av våra besökare läser alla nya inlägg varje gång de loggar in.


Mvh Jon
-Siktar på 450 hk-
Honat och modifierat block, vevstakar/kolvar balanserade, planad topp 8,9-1, mirafrästa säten/ventiler, portade kanaler - ökat flöde 11% på inlopp, 9r kamaxel, hårdare ventilfjädrar, Garret GT3271, lättat svänghjul med 60-2 trigger, SPEC 3 hybridkoppling med aluminiumtryckplatta, Nira i3+, separata tändspolar. 1200 cc spridare, 044 pump, 8mm bränsleledning samt E85.

Min biltråd: http://www.944sverige.com/forum/viewtopic.php?t=6600

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users