hjälp

Förslag på förändringar och funktioner.
Post Reply
Message
Author
User avatar
arne
NA-Poster
Posts: 50
Joined: 2007-07-16 05:26:44
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: åmål
Contact:

hjälp

#1 Post by arne »

ärligt talat ,hur gör jag för å slänga in en bild på min "riviera blå" när man har ett inlägg påforumet? För övrigt så blev det schysst drag i kärran med ett green cotton filter.För övrigt 2:är det några som är intr av åka en sväng genom dalsland under sensommaren/hösten.Ducatiklubben listar Dalsland som en av dom bästa länen att åka hoj på.De borde ju även passa våra räserbilar!!!!!!!!!! Hör av er isåfall så fall så drar vi ihop nåt.Skulle även va kul å veta när det är nån banträff på g.Mvh Arne

Ionizer
Turbo-Poster
Posts: 536
Joined: 2005-10-30 20:16:49
Bilmodell: Saknar en Porsche
Location: Övik
Contact:

#2 Post by Ionizer »

Klicka på bläddra och ladda upp bild så komer den med, max 256kb / bild.

OBS att du måste klicka på "svara" först, man kan inte lägga til bilder i "snabbsvars" rutan.
__________________________________________
Gräset är alltid grönare på den grönare sidan.

User avatar
Bosse
Dekal-Nisse
Posts: 2253
Joined: 2004-04-05 08:31:39
Bilmodell: Min andra Porsche
Årsmodell: 1990
Location: Göteborg
Contact:

Re: hjälp

#3 Post by Bosse »

arne wrote:ärligt talat ,hur gör jag för å slänga in en bild på min "riviera blå" när man har ett inlägg påforumet? För övrigt så blev det schysst drag i kärran med ett green cotton filter.För övrigt 2:är det några som är intr av åka en sväng genom dalsland under sensommaren/hösten.Ducatiklubben listar Dalsland som en av dom bästa länen att åka hoj på.De borde ju även passa våra räserbilar!!!!!!!!!! Hör av er isåfall så fall så drar vi ihop nåt.Skulle även va kul å veta när det är nån banträff på g.Mvh Arne
Åkte cabben över Brudfjället (Håverud - Billingsfors) förra veckan och det är kul, nästan som berg och dalbana på Liseberg.

Bosse (på sommarbete lite söder om Åmål)

User avatar
notetoself
Addict
Posts: 1623
Joined: 2004-05-13 07:15:48
Bilmodell: Porschelös
Location: Högsäter
Contact:

Re: hjälp

#4 Post by notetoself »

Bosse wrote: Åkte cabben över Brudfjället (Håverud - Billingsfors) förra veckan och det är kul, nästan som berg och dalbana på Liseberg.

Bosse (på sommarbete lite söder om Åmål)

Brudfjället har vid ett flertal tillfällen blivit vald till sveriges bästa hoj-väg i bla bike etc... Sjuk väg! Jag bor inte så långt därifrån. Man tror inte det finns sådana vägar. När man åker där med MC så kommer man fram med ett flin - sen är det bara att vända och åka tillbaka.

Körde där i helgas. Tyvärr inte säsong så jag mötte fem (!!!) husbilar. Tyskar såklart. De följer förmodligen bara skyltar/gps så det är väl inte mkt att säga om - förutom att om man kört den vägen så ger man sig nog inte ut med husbil på den.

arne wrote: Ducatiklubben listar Dalsland som en av dom bästa länen att åka hoj på.De borde ju även passa våra räserbilar!!!!!!!!!!
Det gör det. Finns hur många små slingriga (seriöst slingriga alltså) 70-vägar som helst. Jag hittar själv nya hela tiden... Går många fina liknande ut mot kusten bla - om man vill ha något speciellt mål etc.
Mattias - förr känd som turbo-puh...
Livrädd med stil. Har ingen Porsche längre.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users